Monday 21 November 2011

ALAMAK LEPAS INI DAH JARANG ON BLOG

ASSALAMULAIKUM



wahhh duiiii..boleh ke aku tahan rindu aku dekat NASHWAN lepas ini..ya allah tabahkan semangat aku lepas ini..aku takut aku yang tak tahan dugaan yang diberi ini..kalau boleh aku memang nak on je..tapi tak boleh gak..aku kene kemas barang untuk aku siap pergi kem..sabtu,isnin dan selasa..itu masa terakhir aku on..NASHWAN tunggu baby okey..sebab baby selalu rindukan bucuk,,..yang paling penting baby takkan penah lupa apa yang bucuk cakap dekat baby..baby akan ingat apa yang bucuk cakap and baby akan lirik lagu yang bucuk nyanyi..iaitu WALAU LANGIT KITA TERPISAH JAUH NAMUN HATI KITA SELALU DEKAT BILA AKU RINDU PINJAMKAN MATAMU DAN RASA A..A..KU..KEKUATAN CINTA KITA TAK RAPUH TERHAPUS RUANG DAN WAKTU PERCAYA KAN KEKUATAN INI PADA KETULUSAN AISTEHIRU

No comments:

Post a Comment