Saturday 26 November 2011

APA SALAH SAYA DEKAT AWAK BUCUK

ASSALAMULAIKUM

awak kenapa awak berubah,saya sanggup on balik untuk awak,untuk wecbam dengan awak..kenapa awak layan saya macam nak tak nak..apa salah saya dekat awak..saya tahu saya tak sebaik awak,tak sepandai awak.tapi saya ada perasan awak..saya selalu tunggu awak..saya tahu perasan awak semakin  pudah..awak baik kita jangan berjumpa..saya tak nak awak kecewa sebab saya,saya tak penah marah dekat awak..saya tak pernah cerita pasal awak dekat orang..just dekat blog saya je awak..semua hanya pasal awak..saya tak marah kalau awak dah berpunya..sebab saya sedah siapa diri saya pada awak..maafkan saya awak..awak jangan cakap saya dah ada orang lain sebab saya cuma ada awak je.saya sayang awak,,sebab itu janji saya pada diri saya sendiri..saya harap awak akan selalu ceria..

No comments:

Post a Comment