Wednesday 23 November 2011

TENTANG DIA

ASSALAMULAIKUM

okey hari ini aku tertarik nak tulis pasal sorang mamat ini..siapa erk agak-agaknya..dia kira dah terpilih untuk ada dalam blog aku..nak tahu siapa dia..okey jom tengok siapa orangnya..korang boleh tengok gambar dia dulu.
okey comelkan dia..suka tengok muka dia..and dialah buah hati kesayangan aku..sekarang aku nak cerita pasal dia dekat blog aku..dekat blog ini best sikit..sebab tiada orang nak marah..yang tahu dia dengan aku je.selamat sempat ambil detail dia..tapi itupun aku yang tanya..
  • NAMA PENUH:RAJA MUHAMMAD NASHWAN BIN RAJA ARIF
  • TARIKH LAHIR:30 JULAI 1995
  • TEMPAT LAHIR:AMPANG PUTERI SELANGOR
  • MAKANAN KESUKAAN:NASI AYAM(kot)
  • MINUMAN KESUKAAN:CARROT SUSU(kalau dekat luar)NESCAFE ICE(dekat rumah)
  • HOBI:ONLINE FACEBOOK(RAJA NASHWAN RAJA ARIF)
  • CITA-CITA:PILOT OR ENGINNER PILOT
  • WARNA KESUKAAN:BIRU HIJAU
okey macam mana aku boleh kenal mamat ini lepas itu bercinta dengan dia?ceritanya bermula bergini pada 20 OGAS 2011 dia appcet aku dekat facebook..biasalah tangan aku ini gatal sangat add orang..lepas uw dia hantar notif said tq..aku pon jawablah wecome and kalau dah app uw jangan sombong..sejak dari aku dengan dia rapat..dan bila pula kita bercinta pada malam 31 OGAS 2011..hahahahaha malam merdeka uw..sweetkan kita orang..allahmudilah hubungan aku dengan dia kekal sampai sekarang dah nak masuk 3bulan.aku harap kekal..senang kata aku memang sayang sangat dekat dia.sebab dia ini pengubat rindu..hahahaha..ramai orang kata kalau dia orang buka blog aku mesti cakap sweet..apanya yang sweet..hahahaha..tak sweet pon...bucuk ramai kata kita sweet..kita memang sweetkan..hahahahaha..nak tengok lagi gambar dia..okey boleh jap erk
okey dia memang suka main rabgi sebab uw dia cubby..tapi chubby pon comel okey..macam siapa erkk.um entah..tapi dia memang comel..nak buat macam mana memang dia dah comel.hahahahahaha..okey apa-apa pun aku cuma nak cakap yang kita orang tetap bersama..cuma ALLAH je yang mampu pisahkan kita,,..
ini gambar dia..

No comments:

Post a Comment