Tuesday, 1 May 2012

SAYANG AWAK.....

DEAR BLOGGER
Hi!!!dah lama tak buka blogkan..rindu pula..okey aku nak cakap yang aku mula jatuh cinta dekat awak sayang..dulu awak tunggu saya kan..kini saya dah balas cinta awak dengan sepenuh hati saya..saya harap awak tak permainkan perasan saya dekat awak..tapi saya minta awak ubah perangai panas baran awak,sifat jelaus dengan saya,dan macam-macam lah..sebab saya tahu hanya awak je yang saya sayang..awakkk saya sayang awak sangat-sangat tau....awak ini nama awak yang selalu saya ingat..IWAN MOHD FAIEZAL

No comments:

Post a Comment