Saturday 12 May 2012

YEARS FOR EXAM SPM

DEAR BLOGGER..
HI !!!sibuk je nak tulis blog hari ini..aku pon tak tahu nak cakap apa..okey apa nak merepek dalam blog hari ini erkkkk,,,..fikir jap..okey macam tak percaya yang aku akan SPM untuk tahun ini..sebab mula-mula itu aku tak sedar..rasa macam kejap je aku dah nak SPM..rasa baru semalam je masuk TADIKA CHINA KUALA LUMPUR masa umur 5 tahun,TADIKA KEMAS JOHOR BAHRU masa umur 6 tahun..lepas itu sekolah pindah ke KUALA LUMPUR darjah 1 hingga 4 di SEKOLAH RENDAH CONVENT KUALA LUMPUR,darjah 5 hingah 6 pula di SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN CEMPAKA..masa sekolah menengah pula sekajap di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN CONVENT KUALA LUMPUR balik dan ke JOHOR BAHRU dan bersekolah di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SRI RAHMAT.. dan sekarang relah mengalami beberapa exam besar masa bersekolah iaitu UPSR dan PMR...kedua-dua resultnya baikkk,,,,tak payah tanya lah.....ummmm SPM..ticket untuk meneruskan masa hadapan kita betul tak..siapa sokong....hihihihi,,aku tak terasa yang tahun ini penting bagi aku.....tapi macam orang lain juga nak yang terbaik dalam result kali ini..dam bersambung ke IPTA or IPTS...semoga aku dapat sambung belajar dan mengambil bidang yang aku nak...

No comments:

Post a Comment