Wednesday 30 November 2011

KELUAR BERJALAN DENGAN LYANA

ASSALAMULAIKUM

okey..tadi aku lepak dengan yana kawan baik aku,dah lama tak lepak dengan dia,so hari ini aku lepak jelah..tak ada plan nak pergi mana-mana pun..lepas itu ayah yana ajak keluar pergi betulkan laptop ayah dia..so aku join jela..sebab aku pon tak ada aktiviti hari ini..mula-mula aku dengan yana lepas itu balik rupa-rupanya tak,kita orang tengoklah wayang dekat UMALL,tengok movie AKU BUKAN TOMBOI.bestlah juga tengok movie itu..tergelak-gelak aku tengok..lepas tengok movie kita orang jalan-jalan satu johor ini..best juga dan berhenti jap makan dekat PASAR BORONG bestlah juga..ayah yana boleh cakap apa,kita orang ini asyik nak sama je..mana ada sama..hahahahah.okey ecok aku tak on blog,facebook and twitter,..sebab busy..okey apa-apa pun lepas ini mesti aku rindu dekat awak-awak semua.tapi apa boleh buat..masa tak izinkan.okey and aku akan selalu rindu dekat kenangan ini..aku tak akan lupakan.

No comments:

Post a Comment