Tuesday 29 November 2011

MALAM YANG SUNYI..

ASSALAMULAIKUM

okey terasa malam ini sunyi sangat tak tahu kenapa..apa-apapun memang sunyi tahap gaban..aku buka youtube dengan lagu,chat dengan kawan-kawab aku.apa boleh buat.malam ini pula malam terakhir aku on sampai lewat malam..tak lama lagi memang busy dengan kem,kampung..lepas itu naik sekolah..lagi banyak masa aku habis untuk akitviti luar berbanding aktiviti diri sendiri..apa boleh buat..okeeyy aku tiba-tiba rindu dekat NASHWAN..alahaii lepas ini memang kene berpisah sebab aku kene pergi kem..balik aku memang busy sangat..mama aku dah rancang segala aktiviti aku untuk cuti ini..termasuk nak baikkan aku dengan ayah aku..tapi akau yang tak nak..biasalah dendam masih berparut dalam hati ini..aku kalau dah anggap diri orang itu dah mati memang susahlah.tapi buat apa nak dendam lama-lama..okey aku pon tak tahu kenapa..mungkin sejarah lama buat aku dendam sangat dekat dia..aku benci dia..alah haii..apasal dia termasuk dekat blog aku..menlayang seyh otak aku hari ini..kenapa entah,,aku nak cari ketengan untuk diri aku sendiri.nak lupakan sekejap kawan-kawan aku dekat facebook,twitter,dengan blog..aku nak tumpukan pada kem aku..apa-apa aku memang sayang pada awak-awak semua..bukan nak lupa terus..jangan salah faham okey..tapi kalau saya terlupa jangan marah,,hahahaha gurau je kot.jangan ambil hati sangat..takut ada orang ambil hati..apa perlu aku buat malam ini...apa lagi tidur jela..bubye blog,facebook,my friend,my boyfriend,my twitter,and my family..hahahahaha..love u

No comments:

Post a Comment