Saturday 10 December 2011

AWAK MASIH INGAT LAGI APA YANG PERNAH SAYA KATAKAN DULU

ASSALAMULAIKUM

http://fatyakimochan.blogspot.com/2011/11/saya-tak-penah-belajar-untuk-lupakan.html..awk ingat lagi tak blog pasal ini..saya penah cakap tak pernah belajar untuk lupakan awak..tapi sekarang awak yang lupakan saya..apa salah saya dekat awak sampai awak block saya dari facebook..awak tahu tak perasan tak sabarnya saya nak balik,nak on facebook,nak chat dengan awak,nak manja dengan awak macam dulu..itu semua sebab saya rindu sangat dekat awak.tapi awak tak hargai..apa sebab awak buat macam itu..tolong jelas dekat saya..awk..saya rindu sangat dekat saat manis dulu..tapi sayang awak dah lupa semua itu..saya sedar siapa diri saya..saya akan doakan awak akan bahagia dengan life baru awak..saya biar bergini..biar cinta kita jadi sejarah yang paling bermakna untuk diri saya..saya akan berusaha untuk lupakan awak..walaupun agak susah..maafkan saya awak..buat awak kecewa..biar saya bawa diri saya yang luka ini pergi jauh dari sini..saya tak nak lagi ingat pasal semua kenangan kita..saya akan cuba hilangkan ingatan saya pasal awak....mungkin waktu itu saya sudah tiada di dunia ini lagi..saya mohon maaf dari hujung rambut dari hunjung kaki awak..sekali lagi maafkan saya.awaklah lelaki yang pernah buat saya bahagia dan sekarang saya perlu lupakan awak dari hidup saya..

No comments:

Post a Comment